About Me

Malaysia
Kurus Langsing bersama L'AROME. Info lanjut 012-668 9674 Cik Jue

Followers

Popular Posts

Search This Blog

Monday, November 21, 2011

Artis Cipta PERFUME Dari Air Kencingnya Sendiri ???

Los Angeles-Aroma parfume ketika ini tidak lagi dibuat dari wewangian tumbuh-tumbuhan dan aromaterapi.Trend wangian kali ini telah berubah menjadi parfume unik, seperti parfume beraroma darah. Lalu, jika ini kurang ekstrim bagi Anda, artis Cherry Tree mengeluarkan produk baru parfume yang terbuat dari urinenya sendiri.

Wanita cantik itu menciptakan parfume unik tersebut untuk memberikan sesuatu yang baru bagi penggemarnya. Ia hanya mencuba untuk mengguna pakai segala sesuatu di sekitarnya.


Projek parfumenya itu sebenarnya telah dimulai pada 2006 lalu. Ia terpesona oleh perubahan bau pada air urine miliknya, tergantung pada apa yang dia makan. Kemudian, dia memutuskan untuk mengumpulkan air kencingnya di botol parfume.


Ia merasa ideanya untuk menjual parfume urine itu sukses. Ia menyatakan akan terus terus berusaha untuk mencipatakan parfume urinenya yang lebih baik.

15 comments:

Cik Nanard said...

err . biar betul ....

mokcik-ann said...

geliii

Muhamad Zulkarnain said...

Cik Nanard :Betol :-)

Norlida Ramli said...

eeeeee..gelinya..wekkkk

Muhamad Zulkarnain said...

Norlida Ramli :aisk kenyataan tau :-)

Norlida Ramli said...

kenyataan pun ttp geli jgk..arap2 nnt x terbeli perfume ni.hahahahahaha

Izzah Idz said...

dah hilang akal la tuu..
agaknya apa yg dia rasa kalau2 minyak wangi yg dia pakai sebelom ni guna kencing org lain atau haiwan..apa agaknya yg dia rasa..

Muhamad Zulkarnain said...

Norlida Ramli :hahaha,sekadar renungan.so jgn angap saya jual plak perfume macam 2...hehe :-)

Muhamad Zulkarnain said...

Izzah Idz :2 la pasal, memang otak mat saleh ni taik la kan???

Cik Nanard said...

haha ! cm xcaya jew . HAHA !

Muhamad Zulkarnain said...

Cik Nanard: nak buat macam mana kan,pelik jer orang zaman sekarang....huhu

Cik Nanard said...

haha ! tuu laa pasal . bila dunia smakin moden , byk bnda pelik 2x d cipta . HAHA !

Muhamad Zulkarnain said...

Cik Nanard: 2 la pasal lo.kacau tol la orang macam 2

naga said...

Tak tau nak kata apa, satu je, kencing tu najis.

Muhamad Zulkarnain said...

naga: 2 la pasal kawan2 :-)

Ki$$ For More Information

Blog Archive

Blog Walking

Pengunjung Perfume