About Me

Malaysia
Kurus Langsing bersama L'AROME. Info lanjut 012-668 9674 Cik Jue

Followers

Popular Posts

Search This Blog

Wednesday, February 2, 2011

TIPS Cara Mudah Pakai Perfume

Kalau selalu beli yang bau floral, cuba kali ni beli yang musky ke, oceanic ke, fruity ke.  Tak salah pun kita ada banyak perfume sebab hari2 boleh tukar lain2 bau.


Perfume baru dah ade, so nak share la tip2 ringkas untuk pakai perfume tu. Sebelum ni memang dah banyak tulis tips pasal pefume. Tapi hari ni nak share 3 yang utama je.


1. Sembur perfume pada BADAN bukannya pada baju. Selalu kita pakai perfume selepas pakai baju kan? So kali ni sembur perfume dulu baru pakai baju tau.

2.Tumpukan semburan perfume pada kawasan2 yang bernadi seperti pergelangan tangan, leher, bahagian dalam siku, bahagian pelipat lutut dan bahagian tengah antara 2  buku lali kaki.

3. Pakai perfume dari kaki ke atas. Selalunya kita pakai perfume mulda dari badan ke bawah kan? Cuba terbalikkan iaitu mulakan dari bahagian kaki. Kaedah ini dapat menguatkan lagi  bauan perfume tersebut.

2 comments:

blog-tips-kurus said...

kenapa bau boleh jadi kuat kalau sembur dari kaki??

Muhamad Zulkarnain said...

try dulu..sure wangi gila !!!

Ki$$ For More Information

Blog Archive

Blog Walking

Pengunjung Perfume